مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-21بين الملل

کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا


وزیر دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، پس از آنکه واشنگتن محدودیت ها روی برنامه موشکی این کشور را که به آن اجازه ساخت موشک های دوربرد را نمی دهد بردارد، - وزیر دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، پس از آنکه واشنگتن محدودیت ها روی برنامه موشکی این کشور را که به آن اجازه ساخت موشک های دوربرد را نمی دهد بردارد، سئول به تقویت قابلیت های دفاع فضایی خود خواهد پرداخت و سامانه ای برای مقابله با رشد تهدیدات فضایی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا ماه گذشته در جریان نشستی در واشنگتن برای رفع محدودیتها روی برنامه توسعه موشکی این کشور آسیایی توافق کردند، به ویژه روی برد و وزن کلاهک ها.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از سو ووک، وزیر دفاع کره جنوبی اعلام کرد: براساس خاتمه دستورالعمل های موشکی، ما همچنان به تقویت توانایی های فضایی خود از جمله ماهواره های نظارتی و ایجاد یک سیستم برای عملیات ترکیبی در فضا ادامه خواهیم داد.

این وزیر همچنین تاکید کرد که اقدام واشنگتن بسیار چشمگیر است و چشم اندازهای جدیدی را به روی صنعت دفاعی این کشور باز میکند.

در همین حال آژانس توسعه دفاعی کره جنوبی از گشایش یک مرکز تحقیقاتی جدید متمرکز روی فناوری فضایی خبر داد تا نتایج ملموسی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا

کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا