مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-21پزشكي

افراد زیر 18 سال عامل شیوع سویه دلتای کرونا در انگلیس


یک ویروس شناس با اشاره به برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس در انگلیس، گفت: افراد کمتر از 18 سال می توانند از عاملان شیوع سویه دلتا باشند.

- یک ویروس شناس با اشاره به برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس در انگلیس، گفت: افراد کمتر از 18 سال می توانند از عاملان شیوع سویه دلتا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بحبوحه برنامه دولت انگلیس برای واکسیناسیونِ تمامی افراد بالای 18 سال در برابر بیماری کووید-19، یک ویروس شناس برجسته این کشور هشدار داد که این امر می تواند از جانب دیگر، موجب تمرکز این بیماری در کودکان شود.

در حال حاضر انگلیس شاهد افزایش مجدد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 است که به اعتقاد بسیاری می تواند موج سوم بیماری در این کشور باشد.

همچنین طبق بررسی های انجام شده حدود 99 درصد از مجموع موارد فعال بیماری مربوط به سویه دلتا (کروناویروس جهش یافته در هند) است.

این در حالیست که دولت انگلیس تلاش کرد تا بیشترین تعداد افراد را در کوتاهترین زمان ممکن در برابر کروناویروس واکسینه کند تا از بروز موج دیگری از بیماری جلوگیری نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هندوستان تایمز، درحالیکه مقامات انگلیسی بر ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در میان افراد بزرگسال به منظور جلوگیری از بروز موج دیگری از بیماری تاکید دارند، یک ویروس شناس از دانشگاه لستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد زیر 18 سال عامل شیوع سویه دلتای کرونا در انگلیس

افراد زیر 18 سال عامل شیوع سویه دلتای کرونا در انگلیس