مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-21سياسي

نهضت ساخت و تولید ناوشکن ادامه خواهد داشت


پروژه ساخت ناوشکن ها، ناوهای موشک انداز، زیردریایی های کلاس فاتح و غدیر و دیگر پروژه ها در نیروی دریایی همچنان ادامه خواهد داشت.

- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پروژه ساخت ناوشکن ها، ناوهای موشک انداز، زیردریایی های کلاس فاتح و غدیر و دیگر پروژه ها در نیروی دریایی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به الحاق ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین به نیروی دریایی ارتش ایران، اظهار داشت: ناوشکن دنا چهارمین ناوشکن تولیدشده و ارتقا یافته از کلاس ناوشکن جماران است که در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده است.

وی با اشاره به مدت زمان ساخت ناوشکن دنا گفت: از 30 بهمن 1388 که فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) جهت الحاق ناوشکن جماران به بندرعباس تشریف آوردند، تدبیر فرمودند روند ساخت ناوشکن های جدیدتر باید ادامه یابد تا نیازمندی به ساخت ناوشکن در نیروی دریایی ارتش برطرف شود و ما دیگر دست نیاز به سوی سایرین دراز نکنیم؛ خوشبختانه امروز به دست توانمند متخصصان داخلی، چهارمین فروند از شناور کلاس جماران ساخته شده و مأموریت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ساخت و تولید ناوشکن ادامه خواهد داشت

نهضت ساخت و تولید ناوشکن ادامه خواهد داشت