مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-21پزشكي

روند بیماری کرونا در ایلام از نظر ابتلا و آمار مرگ و میرها کاهشی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: میزان فوت کرونا در خرداد ماه نیز در مقایسه با اردیبهشت کاهشی است و در اردیبهشت 62 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را دست دادند که این میزان در خرداد به 26 نفر کاهش یافت.

- محمد کریمیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از مجموع بستری های در استان، شهر ایلام با 30 بستری بیشترین میزان بستری موجود استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به اهتمام کاهشی است.

وی افزود: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی میزان بستری های استان خرداد ماه در مقایسه با اردیبهشت ماه کاهشی است و این تعداد از یک هزار و 388 در اردیبهشت به 593 در خرداد رسیده است.

وی با مقایسه به میزان موارد مثبت کرونا اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با خرداد ماه در استان اضافه کرد: موارد مثبت در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت بسیار کاهشی است و این میزان از 4 هزار و 504 در اردیبهشت ماه به یک هزار و 371 در خرداد کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: میزان فوت کرونا در خرداد ماه نیز در مقایسه با اردیبهشت کاهشی است و در اردیبهشت 62 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را دست دادند که این میزان در خرداد به 26 نفر کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بیماری کرونا در ایلام از نظر ابتلا و آمار مرگ و میرها کاهشی است

روند بیماری کرونا در ایلام از نظر ابتلا و آمار مرگ و میرها کاهشی است