مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-21سياسي

درمانگاهی به یاد پدر صنعت آذربایجان با هزینه 400 میلیارد ریال احداث می شود


جلسه هم اندیشی خیرین صاحبان صنایع با موضوع سلامت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد و در این جلسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، با اشاره به سابقه طولانی صاحبان صنایع آذربایجان شرقی در امور خیریه گفت: از جمله این افراد می توان به شادروان سیدرضا مقیمی اصل اشاره داشت که نام او و امثال او همواره در ذهن ها زنده و ماندگار است.

صنایع آذربایجان شرقی پر از نام های نیک و برای جوانان و نوجوانان ما بوده و باید نسبت به الگوسازی از شخصیت و رفتار این افراد در جامعه اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امور خیر را عاملی برای برکت در مال افراد دانسته و گفت: آن هایی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند، مطمئن باشند که همین امر سبب برکت در مال آن ها خواهد شد.

فعالیت های مجمع خیران سلامت استان رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی نیز در ابتدای برگزاری این همایش گفت: این جلسه به همت مجمع خیرین سلامت با هدف فرهنگ سازی در جهت نوع دوستی، کمک و همکاری خیرین و نیک اندیشان با بخش بهداشت و درمان و با مشارکت و حضور خیرین صاحبان صنایع تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاهی به یاد پدر صنعت آذربایجان با هزینه 400 میلیارد ریال احداث می شود

درمانگاهی به یاد پدر صنعت آذربایجان با هزینه 400 میلیارد ریال احداث می شود