مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-21سياسي

مهلت قانونی 2 روزه اعتراض به روند انتخابات شوراهای شهر و روستا


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مهلت قانونی 2 روزه اعتراض به روند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

- فرصت قانونی وصول شکایات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را 2 روز پس از انتشار اسامی منتخبین اعلام و اظهار کرد: مرجع بررسی شکایات هیئت های اجرایی بوده که پنج روز فرصت دارند تا در جلسات مشترک با هیئت نظارت رسیدگی لازم معمول و مراتب را صورتجلسه کنند.

وی با اشاره به ماده 55 قانون و 70 آیین نامه اجرایی و تبصره های آن افزود: شکایاتی قابل طرح و بررسی است که نام و نام خانوادگی، نام پدر و آدرس شاکی در آن قید شده باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستا و شهر باید در فرجه قانونی به ترتیب شکایات خود را به بخشداری ها و فرمانداری ها تسلیم کنند.

بالایی تصریح کرد: پس از بررسی شکایت در صورت تأیید و با پیشنهاد ابطال تمام یا بخشی از آن، از شعب مراتب به هیئت نظارت فرا دست منعکس و پس از وصول نتیجه مراتب را اطلاع رسانی می کنند که در صورت تأیید صحت برگزاری انتخابات مراتب انتشار آگهی و 2 روز دیگر فرصت برای وصول اعتراض به صحت در هیئت نظارت پیش بینی شده که باید طی 15 روز بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت قانونی 2 روزه اعتراض به روند انتخابات شوراهای شهر و روستا

مهلت قانونی 2 روزه اعتراض به روند انتخابات شوراهای شهر و روستا