مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-21اقتصادي

پیش بینی خرید 200 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان مرکزی


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از خرید تضمینی 200 هزار تن گندم در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص تأمین نیازهای اساسی دولت و دستگاه های مربوطه تمام تلاش های خود را به کار بسته و خوشبختانه از نظر موجودی و تأمین کالاهای اساسی مانند برنج، شکر و روغن و.

با توجه حجم قابل توجه واردات و تولیدات، در شرایط خوبی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی نداریم افزود: در سال 99 بیش از 8 هزار تن  شکر و چهار هزار و صد تن برنج و در سال جاری تاکنون سه هزار و صد تن شکر و یک هزار و 500 تن برنج توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به بخش توزیع آرد و نان بیان کرد: در این بخش در سطح استان 2 هزار واحد خبازی داریم که  روزانه بیش از یک هزار و 500 تن آرد نیاز دارند.

وی با بیان اینکه مصرف بهینه نان باید مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: دقت نانوایی ها در تولید با کیفیت نان و صرفه جویی مردم در مصرف آن می تواند کمک حال فرایند تولید نان شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه مردم همچنان به مصرف نان سفید تمایل دارند و این یک مشکل فرهنگی است ادامه داد: مردم باید از نانوایی ها نان سبوس دار مطالبه کنند و این مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی خرید 200 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان مرکزی

پیش بینی خرید 200 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان مرکزی