مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-21سياسي

قالیباف: برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب به میدان می آییم


مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی ،برای رفع مشکلات مردم با کمال همدلی و همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت، به میدان خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد باقر قالیباف در آغاز نشست جلسه علنی امروز- دوشنبه-با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: این روزها اتفاق مهمی در تاریخ کشور رقم خورد و به لطف الهی و هدایت های هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب یک بار دیگر مردم نجیب و دوست داشتنی ایران خلاف تصورات اولیه حماسه ای بس بزرگ آفریدند.

وی گفت: علیرغم نگرانی ها از شیوع بیماری کرونا و با وجود دلخوری های فراوان از شرایط اقتصادی و گرانی های لجام گسیخته و ناکارآمدی ها مردم پای صندوق های رای آمدند و با ایجاد پشتوانه مردمی برای اقتدار نظام باعث سرافرازی ایران عزیز و حفظ امنیت و وحدت ملی و جلوگیری از آسیب دشمنان به این مرزو بوم شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: باید با همه وجود شاکر این عنایت الهی و قدردان وجود چنین رهبری حکیم بود و به فهم درک و بالای سیاسی چنین مردمی افتخار کرد و در برابر این نجابت و مسئولیت پذیری ملی احساس تکلیفی صد چندان کرد.

تعهد می دهیم با پایان موسم انتخابات مشکلات شما را فراموش نکنیم وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر خالصانه از ملت فهیم و نجیب ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب به میدان می آییم

قالیباف: برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب به میدان می آییم