مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-21اقتصادي

تکمیل طرح های کردستان نیازمند تامین اعتبار است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: تکمیل طرح های استان کردستان در حوزه آب، کشاورزی، صنعتی و عمرانی نیازمند تامین اعتبار است تا روند اجرا و توسعه این طرح ها تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد راهبردی از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج خبر داد و یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در استان آغاز شده است و از هفت مصوبه حوزه وزارت نیرو پنج مصوبه اجرایی شده است.

وی اعلام کرد: در بخش کشاورزی طرح صد هزار هکتاری تخصص آب کشاورزی نیز از دیگر طرح هاست که 16 هزار و 710 هکتار آن در روزخانه های مرزی و غرب و شمالغرب انجام شده و قسمت عمده آن به بهره برداری رسیده و برای تکمیل نیاز به اعتبارات تکمیلی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان طرح توسعه باغات با اعتبار 330 میلیارد تومان نیز در استان اجرایی شده است، افزود: افزایش گوشت قرمز در استان، انجام طرح مطالعات حوزه آبخیزداری استان، اجرای فاز دو مجتمع ماهی سیروان، تکمیل ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی دهکانان از دیگر طرح هایی است که در استان در دست اقدام و اجراست و تکمیل این طرح ها نیازمند تامین اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های کردستان نیازمند تامین اعتبار است

تکمیل طرح های کردستان نیازمند تامین اعتبار است