مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-21سياسي

برنامه پنج ساله دوم شهرداری قم در یک ماه آینده نهایی می شود


رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم ابراز امیدواری کرد با همراهی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر، برنامه دوم پنج ساله شهرداری قم در یک ماه آینده به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی صبح امروز در نشست رسمی و علنی امروز شورای شهر با تبریک ایام دهه کرامت و همچنین تقدیر از مردم بابت حضور در عرصه انتخابات و تشکر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات اخیر تصریح کرد: رأی و انتخاب مردم باارزش است و همگان باید این رأی و نظر مردم را محترم بشمارند و نسبت به آن تمکین کنند.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری توجه داد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروز اصلی عرصه انتخابات مردم هستند، مردمی که در حقیقت تمام توطئه های دشمن را با حضور در پای صندوق های رأی خنثی کردند و به بیان دیگر با درک به موقع شرایط، به صحنه آمدند و تحت تأثیر تخریب های دشمن قرار نگرفتند.

رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم همچنین به منتخبین مردم در انتخابات اخیر تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد شورای ششم بتواند در انجام وظایف خود که همانا خدمت به مردم است موفق باشد.

جلالی اضافه کرد: تردیدی نیست که در شرایط خاص کنونی، انتظار بیشتری از مدیریت شهری وجود دارد، همچنان که مردم عزیز نیز انتظار بیشتری از مسؤولان کشور و همچنین مدیران شهری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پنج ساله دوم شهرداری قم در یک ماه آینده نهایی می شود

برنامه پنج ساله دوم شهرداری قم در یک ماه آینده نهایی می شود