مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-21سياسي

جای خالی مدیریت بحران در کتب درسی دانش آموزان


نماینده مجلس با اشاره به ضرورت بازنگری محتوای کتب درسی بانگاهی ویژه به فرهنگ سازی مدیریت بحران گفت: با نگاهی به سند تحول ضروری است برخی از ابعاد اجتماعی به ویژه در حوزه مدیریت بحران در محتوای متون آموزشی کتب درسی گنجانده شود.

- احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ضرورت بازنگری محتوای کتب درسی بانگاهی ویژه به فرهنگ سازی مدیریت بحران اظهارداشت: متاسفانه در قالب کتاب های درسی نسبت به حوزه مدیریت بحران توجه ای که باید، وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند در سال های اخیر شاهد برخی از آموزش های میدانی در خصوص مدیریت بحران هستیم اما باید گفت متناسب با بحران خیز بودن کشور ما به ویژه پایتخت و با توجه به احتمال وقوع زلزله در تهران این آموزش ها کافی نبوده و مخاطب کتب درسی نیز نسبت به موضوع فرهنگ سازی مدیریت بحران حجم و محتوای درخوری را ارائه نکرده اند.

 فلاحی با تأکید بر اینکه نیاز است نسبت به محتوای کتب درسی با نگاهی ویژه به حوزه مدیریت بحران و فرهنگ سازی در این حوزه بازنگری های صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با نگاهی به سند تحول ضروری است برخی از ابعاد اجتماعی به ویژه در حوزه مدیریت بحران در محتوای متون آموزشی کتب درسی گنجانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مدیریت بحران در کتب درسی دانش آموزان

جای خالی مدیریت بحران در کتب درسی دانش آموزان