مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-21اقتصادي

مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل و خریداران سکه تمدید شد


رییس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از  تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیرماه خبر داد.

- رییس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از  تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیدعلی پارسا، اظهار کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا 15 تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: صاحبان مشاغل تا 15 تیرماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان امورمالیاتی کشور به نشانی www.

intamedia.

ir نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم اقدام کنند و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند شوند.

بر این اساس، کلیه خریداران حقیقی سکه از بانک مرکزی در سال گذشته هم که تا پایان امروز برای پرداخت مالیات فرصت داشتند، این مهلت برای آنها نیز تا 15 تیر ماه تمدید شده است.

گفتنی است، خریداران سکه از بانک مرکزی از سال 1397 مشمول پرداخت مالیات هستند و اگر مالیات خود را تا مهلت تعیین شده نپردازند، به مالیات متعلقه آنها به ازای هر ماه دیرکرد معادل 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل و خریداران سکه تمدید شد

مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل و خریداران سکه تمدید شد