مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-21اقتصادي

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی به 4 محصول باغی خراسان جنوبی


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت 4 میلیارد و 412 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح کشاورز کارت به بهره برداران بخش کشاورزی در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت 4 میلیارد و 412 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح کشاورز کارت به بهره برداران بخش کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این مقدار تسهیلات در سال جاری به 299 کشاورز برای تامین نهاده های کشاورزی پرداخت شد.

مهدی فرجامی فرد، امروز دوشنبه 31 خردادماه به رسانه های گروهی گفت: در این طرح، تسهیلات برای خرید سم و کودهای مورد نیاز کشاورزی با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت یک ساله به کشاورزان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در این طرح به ازای هر هکتار 20 میلیون تومان تسهیلات به کشاورز پرداخت می شود.

فرجامی فرد با بیان اینکه تاکنون تنها محصولات 4 محصول باغی زیرپوشش کشاورز کارت قرار گرفتند، گفت: امسال برای اولین بار محصولات زرشک، زعفران، پسته و عناب زیرپوشش کشاورز کارت قرار گرفتند.

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: امسال 10 میلیارد تومان سهمیه استان برای پرداخت تسهیلات در طرح کشاورز کارت به استان ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی به 4 محصول باغی خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی به 4 محصول باغی خراسان جنوبی