مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-21پزشكي

آرام بخش دردهای سیاتیکی و تقویت کننده اعصاب را بیشتر بشناسید


مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی گفت: گیاه دارویی تربد، مسهل قوی بلغم و رطوبت های رقیق و تسکین دهنده دردهای مفاصل، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی گفت: گیاه دارویی تربد، مسهل قوی بلغم و رطوبت های رقیق و تسکین دهنده دردهای مفاصل، صفرابر و خارج کننده اخلاط سوخته، مسکن سرفه های ناشی از رطوبت معده و مفید برای سیاتیک، آرام بخش و تقویت کننده اعصاب است.

حسین راغ آرا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تربد گیاه دارویی تب بر، مدّر و کمی ملیّن است و به علاوه داروی خوبی برای تسکین دردهای مفاصل و نقرس و روماتیسم است.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی با بیان اینکه ساقه و سرشاخه های له شده و گرم گیاه را پس از وضع حمل برای معالجه کولیک و همچنین برای بازسازی نسوج به پشت زنان می اندازند، تصریح کرد: از ریشه گیاه به عنوان مسهل استفاده می شود؛ بعلاوه در موارد مارگزیدگی و عقرب زدگی نیز به کار می رود.

راغ آرا با اشاره به اینکه مسهل بلغم و رطوبت های رقیق بوده و برای خارج کردن و کاهش صفرا و اخلاط سوخته نیز مفید است، اظهار کرد: اگر با زنجبیل خورده شود، مسهل بلغم غلیظ بوده و برای پاک کردن بلغم و رطوبت رحم و معده مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرام بخش دردهای سیاتیکی و تقویت کننده اعصاب را بیشتر بشناسید

آرام بخش دردهای سیاتیکی و تقویت کننده اعصاب را بیشتر بشناسید