مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-21ورزشي

اعزام 8 ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک توکیو


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام 8 ورزشکار در رشته های دوومیدانی و جودو به بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

- رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام 8 ورزشکار در رشته های دوومیدانی و جودو به بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

محمدرضا مظلومی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت دو دوومیدانی کار نابینا و کم بینا برای اعزام به پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: روز گذشته طی جلسه ای که در کمیته ملی پارالمپیک داشتیم، وضعیت رکورد مهدی اولاد و نورمحمد آروخی در پرتاب وزنه مورد بررسی قرار گرفت و چون هر دو دوومیدانی کار مطابق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک رنکینگ اول و سوم جهان را کسب کردند، در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفتند.

وی درباره تعداد ورزشکاران نابینا و کم بینا اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در حال حاضر علی پیروج (پرتاب نیزه)، سامان پاکباز (پرتاب دیسک)، مهدی اولاد و نورمحمد آروخی (پرتاب وزنه)، وحید علی نجیمی (دونده) و امیر خسروانی (پرش طول) و وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده (جودوکار) ورزشکاران اعزامی به توکیو هستند.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین درباره تعداد مدالهای کاروان نابینایان و کم بینایان در توکیو، افزود: پیش بینی من کسب 3 مدال طلا در رشته دوومیدانی و جودو است که امیدوارم به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 8 ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک توکیو

اعزام 8 ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک توکیو