مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-21سياسي

برگزاری دوره آموزشی مالی معاملاتی ویژه مسئولان اداری- مالی سازمان زندان ها


اولین دوره آموزشی سال 1400 تحت عنوان دوره آموزشی مالی معاملاتی ویژه معاونان اداری - مالی و روسای اداره امور مالی و پشتیبانی ادارات کل استان ها دو گروه و به صورت حضوری وغیر حضوری در محل ستاد سازمان برگزار شد.

- اولین دوره آموزشی سال 1400 تحت عنوان "دوره آموزشی مالی معاملاتی" ویژه معاونان اداری - مالی و روسای اداره امور مالی و پشتیبانی ادارات کل استان ها دو گروه و به صورت حضوری وغیر حضوری در محل ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان زندان ها، علی رستمی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان ها در خصوص برگزاری این دوره آموزشی، گفت: آموزش های شغلی به علت تخصصی شدن مشاغل و دنیای پیچیده و رو به پیشرفت امروزی یکی از ضرورت هایی است که نیاز به آن جهت همگام شدن با تغییرات و افزایش بهره وری بیش از پیش احساس می شود و تلاش ما برارتقاء سطح کیفی آموزش ها واثر بخشی وکاربردی کردن آنها است لذا با استفاده از اساتید مجرب و با بهره مندی از جدیدترین شیوه های تدریس، دوره های آموزشی سال جاری برگزار خواهد شد.

رستمی بیان داشت: یادگیری الکترونیکی و برخط یکی از دستاوردهای فناوری های نوین است که برای تحقق یادگیری مستمر رسمی و رها از محدودیت های مکانی و زمانی و بدون نیاز به حضور فیزیکی یاددهنده و یادگیرنده در مکانی خاص شکل گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی مالی معاملاتی ویژه مسئولان اداری- مالی سازمان زندان ها

برگزاری دوره آموزشی مالی معاملاتی ویژه مسئولان اداری- مالی سازمان زندان ها