مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-21سياسي

رزمایش ناوگان اقیانوسیه روسیه در بخش مرکزی اقیانوس آرام


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، رزمناوهای متعلق به ناوگان اقیانوسیه نیروی دریایی این کشور همراه با هواپیماهای این نیرو اقدام به اجرای رزمایشی در بخش مرکزی اقیانوس آرام کرده اند.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، رزمناوهای متعلق به ناوگان اقیانوسیه نیروی دریایی این کشور همراه با هواپیماهای این نیرو اقدام به اجرای رزمایشی در بخش مرکزی اقیانوس آرام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: بالغ بر 20 رزمناو سطحی، زیردریایی و کشتی پشتیبانی در این رزمایش در دست برگزاری در نواحی دریایی دوردست در بخش مرکزی اقیانوس آرام برای نخستین بار در تاریخ معاصر ناوگان اقیانوسیه شرکت دارند.

این وزارتخانه تصریح کرد که این مانورها در اقیانوس آرام در فاصله حدودا 2500 مایلی از جنوب شرق جزایر کوریل اجرا می شوند.

وزارت دفاع روسیه اعلام داشت: دو گروه از کشتی های ناوگان اقیانوسیه که در فاصله حدودا 2500 مایلی از جنوب شرق جزایر کوریل عملیات انجام می دهند، اقدام به اجرای ماموریتهای تشخیص، مقابله و حمله موشکی علیه یک گروه رزمی ناوهواپیمابر متعلق به یک دشمن فرضی کردند.

وزارت دفاع روسیه بیان داشت، در این میان یک هواپیماهای رزمی ضد زیردریایی از مدل ایلیوشین Il-38 ماموریت جستجو برای زیردریایی های دشمن فرضی در حوزه اقیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ناوگان اقیانوسیه روسیه در بخش مرکزی اقیانوس آرام

رزمایش ناوگان اقیانوسیه روسیه در بخش مرکزی اقیانوس آرام