مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-21سياسي

زندگی زوج جوان خوسفی در زیر پرچم رضوی آغاز شد


مراسم عقد زوج جوان خوسفی در آستانه میلاد امام رضا(ع) و جشن ایام دهه کرامت با حضور خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در مسجد باقرالعلوم(ع) شهرستان خوسف برگزار شد.

- ، همانگونه که پیامبراکرم (ص) بهترین ازدواج را آسان ترین آن معرفی کرده لذا این عقد نیز با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویق جوانان برای ازدواج برگزار شد.

این مراسم معنوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد و بعد از جاری شدن عقد ازدواج، خادمان حرم رضوی این زوج را با توسل به پیشگاه امام هشتم (ع) بدرقه کردند.

حضور پرچم متبرک گنبد نورانی امام الرئوف، معنویت ویژه ای به مراسم عقد این زوج جوان بخشیده بود و زوج این مراسم زیر سایه پرچم رضوی، میثاق نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.

حجت الاسلام شاهبیکی، امام جمعه خوسف در این جشن بیان کرد: باید همواره اهل بیت (ع) را در زندگی خود قرار دهیم و از آنها در زندگی اجتماعی و فرهنگی خود کمک بگیریم.

شاهبیکی تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات در حالی بود که دشمنان بیش از دو سال تلاش می کنند مردم حضور پیدا نکنند و فشارهای اقتصادی را زیاد کردند.

وی بیان کرد: مشارکت خراسان جنوبی در انتخابات بی نظیر بود و مردم همیشه در صحنه حضور انتخابات یا دیگر صحنه های کشور حرف اول را می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی زوج جوان خوسفی در زیر پرچم رضوی آغاز شد

زندگی زوج جوان خوسفی در زیر پرچم رضوی آغاز شد