مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-21سياسي

آغاز پیوند آسمانی زوج «خوسفی» زیر پرچم سبز رضوی


عروس و داماد قند در دلشان آب می شود، شادی، شور، حس غرور، محبت و عشق به اهل بیت(ع) و به ویژه امام رضا(ع)، همه چیزهایی هستند که در آن لحظه می شد از چشم عروس و داماد خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بارها و بارها عقد بالاسرحضرت را شنیده ای کافیست از بست شیخ طوسی در امام الرئوف، معنویت ویژه ای به مراسم عقد این زوج جوان بخشیده بود و زوج این مراسم زیر سایه پرچم رضوی، میثاق نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.

حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه خوسف در این مراسم معنوی، اظهار داشت: باید همواره اهل بیت(ع) را در زندگی خود قرار دهیم و از آن ها در زندگی اجتماعی و فرهنگی خود کمک بگیریم.

حجت الاسلام موحدیان مُبلغ کاروان اعزامی زیر سایه خورشید گفت: کاری نکنیم که شیطان بر ما مسلط شود و لازمه آن این است که نفس خود را تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه نفس بد نیز همان نفس اماره است و برخی اعمال مانند نماز خواندن یک تمرین است تا اینکه به راه بد نرویم و حرف نفس اماره نکنیمف افزود: فضای مجازی قتلگاه جوانان شده و انسان را از امام رضا(ع) دور می کند و برای حضور در فضای مجازی باید به طور کامل رعایت کرد.

انتهای پیام/3403/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیوند آسمانی زوج «خوسفی» زیر پرچم سبز رضوی

آغاز پیوند آسمانی زوج «خوسفی» زیر پرچم سبز رضوی