مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-21اقتصادي

آغاز به کار کیوسک های یخ بهداشتی در 23 نقطه از قم


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از آغاز بکار کیوسک های عرضه یخ بهداشتی در 23 نقطه از سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از قم، علیرضا مظفری اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما و به منظور تأمین نیاز شهروندان، این سازمان اقدام به جانمایی و صدور مجوز  23 کیوسک عرضه یخ بهداشتی در سطح شهر نموده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه فعالیت این مراکز فصلی و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، ابراز کرد: این کیوسک ها بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهر و برای راحتی و دسترسی مسافران و زائران دایر شده است.

مظفری افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده؛ بازرسان سازمان به طور مستمر از این مراکز بازدید می کنند تا بر عرضه صحیح یخ های بسته بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه شده نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و یا کم فروشی از سوی فروشنده و یا توزیع کننده، مراتب را سریعاً  به عوامل نظارتی و یا به شماره تلفن 124 و همچنین سامانه نظارت 137شهرداری اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کیوسک های یخ بهداشتی در 23 نقطه از قم

آغاز به کار کیوسک های یخ بهداشتی در 23 نقطه از قم