مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21سياسي

رای های سفید نشان از اعتراض مردم به ناکارآمدی دولت فعلی است


رییس ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در استان هرمزگان گفت: نفر دوم در انتخابات رای های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در استان هرمزگان گفت: نفر دوم در انتخابات رای های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

رییس ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در استان هرمزگان شب گذشته(30 خردادماه) در همایش بزرگداشت حماسه 28 خرداد و تقدیر از اعضا ستاد مرکزی و مردمی آیت الله رییسی در هرمزگان، افزود: در انتخابات اخیر استان هرمزگان مشارکت بالاتری از میانگین مشارکت کشوری داشت و از طرفی رای آیت الله رییسی نیز در استان هرمزگان از میانگین کشوری بالا تر بود و این امر مبارکی است.

وی بیان کرد: نفر دوم در انتخابات رای های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در استان هرمزگان بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت و برنامه ریزی های مختلفی کرد تا شاهد این حضور نباشیم اما ملت ایران به صحنه آمد و خط بطلان بر تلاش دشمنان کشید.

وی با اشاره به اینکه این یک خط نشانه است که هر جا دشمن از ما تعریف کرد باید در عملکرد خود تجدید نظر کنیم، اضافه کرد: دولت آینده دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای های سفید نشان از اعتراض مردم به ناکارآمدی دولت فعلی است

رای های سفید نشان از اعتراض مردم به ناکارآمدی دولت فعلی است