مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21بين الملل

شهید ایرانی متولد کربلا/ روایتی از قساوت منافقین در عملیات مرصاد


منافقین در عملیات مرصاد با قنداقه تفنگ به بینی و فک سیدمهدی زدند و دندان ها و بینی اش را شکستند؛ سپس یک گلوله به پایش شلیک کردند و بعد هم تیرخلاص به پشت گردن.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: 33 سال از آخرین دیدار و وداع با دو برادرش می گذرد؛ برادرانی که هر دو در روزهای پایانی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران به نبرد رفتند؛ سیدمهدی برای مبارزه با منافقین به غرب و سیدصاحب برای مبارزه با نیروهای صدام به جنوب.

هر دو برادر به فاصله 4 روز شهید شدند.

دیروز تولد سیدمهدی محمدی بود که 30 خرداد 1347 در محله باب الطاق کربلا به دنیا آمد؛ کربلای عراق شروع زندگی اش بود؛ زندگی ای که فقط 20 بهار از آن گذشت و سیدمهدی در کربلای ایران و طی عملیات مرصاد در جنگ رودررو با منافقین به شهادت رسید.

دلنوشته خواهر شهید برای تولد برادرش فاطمه سادات محمدی، خواهر بزرگ تر سیدمهدی است؛ روایت  او را از تولد سیدمهدی در کربلا و بازگشت خانواده از عراق به ایران و سپس شهادت برادرانش را در ادامه می خوانیم.

اخراج ایرانی ها از عراق سیدمهدی، سومین فرزند خانواده بود که بعد از من و برادرم به دنیا آمد؛ خانواده ما تا زمستان 1350 در کربلا ساکن بود، اما در سال 50 درگیری محدودی بین عراق و ایران در گرفت و صدام یک هفته مهلت داد که ایرانی ها از عراق خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ایرانی متولد کربلا/ روایتی از قساوت منافقین در عملیات مرصاد

شهید ایرانی متولد کربلا/ روایتی از قساوت منافقین در عملیات مرصاد