مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21سياسي

اعزام 592 دستگاه ناوگان از لرستان به بندر امام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از 11 تا 29 خردادماه 592 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از 11 تا 29 خردادماه 592 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

عباس شرفی اظهار کرد: با توجه به اعلام معاونت حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در خصوص برنامه ریزی، هماهنگی و تسریع در روند حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور، طی برگزاری جلسات مختلف با انجمن ها و صنوف حمل ونقل کالا، برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای اعزام ناوگان استان به بندر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فعالان حمل ونقل بار استان همانند گذشته در جهاد اقتصادی پیش قدم هستند، افزود: با توجه به اعلام آمادگی و استقبال پرشور فعالان حمل ونقل کالا، درمجموع از 11 تا 29 خردادماه 592 دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام (ره) اعزام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان تصریح کرد: علی رغم شرایط استان و همزمانی این طرح با ایام برداشت و جابجایی محصولات کشاورزی و بارهای فصلی، با تعامل مطلوب بین بخشی که میان اداره کل راهداری و حمل ونقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 592 دستگاه ناوگان از لرستان به بندر امام

اعزام 592 دستگاه ناوگان از لرستان به بندر امام