مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21اقتصادي

بازار میوه روی خوش به مشتری نشان نمی دهد/مرور قیمت کالاها در بازار قزوین


بازار قزوین در حالی به روزهای گرم تابستان نزدیک می شود که هنوز قیمت میوه های فصل به مشتری روی خوش نشان نداده، برخی از میوه ها روی شیب افزایش هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، گزارش بازار این هفتهٔ خبرگزاری فارس به بررسی قیمت کالاهای موجود در بازار سنتی قزوین، راستای تره بار، می پردازد و سیر صعودی یا نزولی قیمت کالاها را مورد ارزیابی قرار می دهد.

این هفته هر کیلو مرغ در بازار قزوین 24 هزار و 900 تومان، هر کیلو سینهٔ مرغ 48 هزار و 500 تومان و هر کیلو ران مرغ 30 هزار تومان و هر شانه تخم مرغ 36 هزار تومان بود.

هم چنین هر کیلو گوشت گوسالهٔ بدون چربی 138 الی 148 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوسفندی 150 الی 160 هزار تومان به مشتریان عرضه شد.

به نظر می رسد قیمت گوشت گوساله طی روزهای اخیر سیر صعودی داشته است، زیرا پیش از این قیمت این کالا 138 هزار تومان بود.

میوه های تابستانه خیال ارزان شدن ندارند در سال های گذشته در این زمان قیمت میوه های تابستانه پایین آمده بود و قشر متوسط به راحتی می توانستند انواع خربزه 12 هزار تومان، خیار سبز 6 الی 10 هزار تومان، خیار چنبر 10 الی 12 هزار تومان، موز 21 الی 25 هزار تومان.

  قیمت صیفی جات در بازار قزوین همان گونه که ذکر شد، قیمت انواع صیفی جات در بازار قزوین متأسفانه مناسب با فصلی که در آن قرار داریم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار میوه روی خوش به مشتری نشان نمی دهد/مرور قیمت کالاها در بازار قزوین

بازار میوه روی خوش به مشتری نشان نمی دهد/مرور قیمت کالاها در بازار قزوین