مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21سياسي

وقف مشارکتی راهی برای محرومیت زدایی از چهره جامعه با مشارکت همه آحاد مردم


معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: وقف مشارکتی، یک اقدام نیک و خدا پسندانه ای است که همه افراد جامعه با توان مالی متوسط رو به پایین می توانند در راستای محرومیت زدایی و تامین بخشی از نیازهای اجتماعی و فرهنگی جامعه در آن سهیم باشند.

- معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مطرح کرد "وقف مشارکتی" راهی برای محرومیت زدایی از چهره جامعه با مشارکت همه آحاد مردم ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: وقف مشارکتی، یک اقدام نیک و خدا پسندانه ای است که همه افراد جامعه با توان مالی متوسط رو به پایین می توانند در راستای محرومیت زدایی و تامین بخشی از نیازهای اجتماعی و فرهنگی جامعه در آن سهیم باشند.

محمدعلی فاضلی نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمامی مسلمانان و مومنان جامعه اسلامی، کمک به حل مشکلات هم نوعان خود و برآورده ساختن نیازهای ضروری و حل مشکلات دیگران را بر خود وظیفه می دانند و بر این اساس صدقه می دهند و یا بخشی از اموال خود را در این راه وقف می کنند.

وی با تاکید بر این که بخش اعظمی از کمک های مالی به مردم می تواند تنها از طریق موقوفات و نیات واقفان خیراندیش تامین شود، گفت: صدقه دادن افراد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف مشارکتی راهی برای محرومیت زدایی از چهره جامعه با مشارکت همه آحاد مردم

وقف مشارکتی راهی برای محرومیت زدایی از چهره جامعه با مشارکت همه آحاد مردم