مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21سياسي

وقتی امواج، دل ها را زائر مشهد می کند؛ بُعد منزل نبود در سفر روحانی


خادمان رسانه ای آستان قدس رضوی چند وقتی است که تماس تصویری از طریق پیام رسان واتس اپ را از صحن آزادی راه اندازی کرده اند و زائران این صحن و سرا از دورترین نقاط جهان با یک تماس تصویری زائر حضرت شمس الشموس می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آماده شده ام تا بروم حرم امام مهربانی ها، اما این بار با همیشه متفاوت است چون می خواهم در کنار یار از دوری و دلتنگی بنویسم، از اشک های ارادت و تپش های قلب بی قرار زائرانی که نمی دانم راز دلشان چیست اما زبان بیان مشترکشان اشک است و دست ارادتی بر سینه، در ذهنم دارم کلمات را به نخ می کشم تا تسبیح دانه دانه قلب زائران را با واژه ها کنار هم بچینم اما هر بار که می خواهم کلمه ای را به نخ بیاندازم این اشک دلتنگی است که بلور می شود و وسط ذهنم خودنمایی می کند.

پله های اداره خبر و رسانه های نوین در صحن آزادی را بالا می روم و ذهنم را خالی می کنم تا آنچه می بینم ناب ترین تصویر باشد از نگاه زائرانی که دارند از راه دور عرض ارادت می کنند به صاحبخانه ای که مهربانی اش بسیار و در جود و کرم بی نظیر است.

به همان می گوید: از آذرماه سال گذشته تولید آیتمی به نام سلام آقا به ذهنمان رسید به این شکل که در طول یک ماه با 10 تا 12 نفر از استان های مختلف کشور هماهنگ می کردیم که در یک روز خاص که معمولا چهارشنبه ها بود، یک تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی امواج، دل ها را زائر مشهد می کند؛ بُعد منزل نبود در سفر روحانی

وقتی امواج، دل ها را زائر مشهد می کند؛ بُعد منزل نبود در سفر روحانی