مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-21بين الملل

مشاور امنیت ملی بایدن چین را به انزوای بین المللی تهدید کرد


مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد که اگر چین در تحقیقات مرتبط با منشاء پاندمی کرونا همکاری نکند، با انزوا در جامعه بین المللی مواجه خواهد شد.

- مشاور امنیت ملی بایدن چین را به "انزوای بین المللی" تهدید کرد مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد که اگر چین در تحقیقات مرتبط با منشاء پاندمی کرونا همکاری نکند، با "انزوا در جامعه بین المللی" مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: این همان کار دیپلماتیک است؛ هدایت کشورهای جهان، فشار سیاسی و دیپلماتیک روی چین که اصلی ترین بخش تلاش ماست تا در نهایت چین را مقابل یک انتخاب سخت قرار دهیم.

اینکه به شکل مسوولانه ای اجازه تحقیقات درباره منشاء کرونا را میدهید یا اینکه با انزوا در جامعه بین المللی مواجه می شوید .

این مشاور امنیت ملی آمریکا توضیح نداد که پکن چطور در جریان تحقیقات قبلی اجازه شفافیت نداده بود، به ویژه اینکه پکن به تیم کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اجازه تحقیقات داد.

تیم کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به این نتیجه رسید که بعید است ویروس از یک آزمایشگاه نشات گرفته باشد و گفت که شاید این پاندمی مرگبار از طریق حیوانات وحشی به انسان منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی بایدن چین را به انزوای بین المللی تهدید کرد

مشاور امنیت ملی بایدن چین را به انزوای بین المللی تهدید کرد