مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-20سياسي

شعبه مستقل دادگاه برای رمز ارزها و ماینر در سمنان تشکیل شده است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به عزم جدی برای مقابله با ماینرها و رمز ارزهای غیرمجاز، گفت: شعبه رسیدگی مستقل برای این منظور در سمنان ایجاد شده است.

- ، تاکید کرد: بررسی سریع پرونده های مربوط به رمز ارزهای غیرمجاز در واقع محور اصلی این تصمیم بوده است.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با متخلفان این حوزه در سطح استان سمنان صورت می گیرد، افزود: ماینرهای بدون مجوز در واقع به خاموشی برق منجر و حق مردم را تضییع می کنند.

پیگیری مراجع قضایی دادستان سمنان با بیان اینکه تحمیل خاموشی به مشترکان در حقیقت عمل مجرمانه محسوب می شود و قابل پیگیری در مراجع قضایی است، ابراز داشت: در این شعبه با افرادی که دستگاه های استخراج رمز ارز بدون مجوز دارند برخورد خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه دیگر محور اصلی تشکیل این شعبه کمک به ضابطان قضایی برای برخورد با متخلفان در زمینه صدور حکم ورود و دستگیری و… است، بیان داشت: در دیدار با مسئولان برق استان سمنان عنوان شد ماینرها معادل مصرف پنج درصد برق کل استان سمنان را به خود اختصاص می دهند که این امر در پهنه استان، میزان قابل توجهی می شود.

وی افزود: در دیدار با مسئولان استان سعی شده درباره شناسایی مشترکانی که برق را برای رمز ارزها استفاده می کنند، تصمیماتی گرفته شده است اما از مردم هم می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه مستقل دادگاه برای رمز ارزها و ماینر در سمنان تشکیل شده است

شعبه مستقل دادگاه برای رمز ارزها و ماینر در سمنان تشکیل شده است