مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-20سياسي

استفاده از روش های آبیاری تحت فشار در بلوارهای ملایر


شهردار ملایر از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارهای نبوت، شهید آیت الله مدنی و میدان قائم(عج) به طول یک کیلومتر خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارهای نبوت، شهید آیت الله مدنی و میدان قائم(عج) به طول یک کیلومتر خبر داد.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: امروزه توجه به فضاهای سبز شهری و توزیع متعادل آن در سطح شهر به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی امری ضروری است.

وی با اشاره به کاهش بارندگی در سال های اخیر، استفاده از روش های آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهری را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: شهر ملایر با داشتن بیش از سه میلیون و 650 هزار مترمربع فضای سبز، یکی از بالاترین سرانه های فضای سبز را در غرب کشور دارد به طوریکه به ازای هر شهروند ملایری 21.

7 متر فضای سبز وجود دارد.

بابایی ادامه داد: در راستای نگهداری بهینه از فضاهای سبز شهری، صرفه جویی در مصرف آب و توسعه شبکه آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهری، عملیات لوله گذاری و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارهای نبوت، شهید آیت الله مدنی و میدان قائم(عج) در سه فاز اجرا شد.

وی با تأکید با اینکه در توسعه و حفظ فضای سبز شهری توجه به بحران کم آبی الزامی است، گفت: با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک کشور و محدودیت های تأمین منابع آب، ضروری است راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از روش های آبیاری تحت فشار در بلوارهای ملایر

استفاده از روش های آبیاری تحت فشار در بلوارهای ملایر