مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-20سياسي

«یک کلاغ، چهل کلاغ» تخلفات انتخاباتی در همدان


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: آنچه در حال حاضر درباره تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مطرح است «یک کلاغ، چهل کلاغ» است.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: آنچه در حال حاضر درباره تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مطرح است یک کلاغ، چهل کلاغ است.

مصطفی آزادبخت در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: سرکشی ها در زمان انتخابات توسط ستاد انتخابات انجام گرفته است علاوه بر این شیوه رأی گیری انتخابات جمهوری اسلامی به نحوی است که کمترین تخلف را دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که به روند اجرایی انتخابات معترض هستند تا دو روز فرصت دارند اعتراض خود را همراه با مستندات به هیئت های اجرایی ارائه دهند و اعتراضات نیز به صورت دقیق و موشکافانه بررسی می شود.

آزادبخت درباره این موضوع که تعداد آراء باطله شورای شهر همدان از تعداد رأی های نفر اول بیشتر بوده است، تأکید کرد: این مسئله صحت ندارد و آمار آراء باطله انتخابات 1400 شورای شهر همدان قابل توجه نیست.

رییس ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با اعلام دیرهنگام آراء منتخبان شورای شهر توسط برخی از فرمانداری ها، مطرح کرد: با توجه به تعداد زیاد کاندیداها جمع بندی، صورتجلسه و مراحل اداری زمان بر است و این یک امر طبیعی تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک کلاغ، چهل کلاغ» تخلفات انتخاباتی در همدان

«یک کلاغ، چهل کلاغ» تخلفات انتخاباتی در همدان