مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-20سياسي

«مراوه تپه» بیشترین میزان مشارکت در انتخابات 1400 را به خود اختصاص داد


مدیر کل سیاسی استانداری گلستان گفت: در سطح استان، شهرستان مراوه تپه با بیش از 88 درصد بیشترین میزان مشارکت در انتخابات 1400 را به خود اختصاص داد.

- محسن کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از چند ماه گذشته در حال تدارک برای برگزاری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بودیم تا در شرایط کرونا انتخابات به نحو احسن و سالم برگزار شود.

وی تصریح کرد:خوشبختانه مردم گلستان مثل ادوار گذشته حضور پر رنگ و معناداری داشتند، 61 درصد از مردم گلستان پای صندوق‎های رأی حاضر شدند و به ندای رهبرشان لبیک گفتند و اجازه ندادند دشمنان انقلاب شاد شوند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان بیشترین میزان مشارکت در استان را مربوط به شهرستان مراوه تپه عنوان کرد و گفت: بیش از 88 درصد مردم این شهرستان در انتخابات 1400 مشارکت داشتند.

کاظمی در خصوص برگزاری انتخابات به صورت  الکترونیکی گفت: یکی از دلایلی که انتخابات الکترونیکی مورد پذیرش قرار گرفته سهولت در اخذ رأی و شمارش آراست، در واقع اخذ رأی با دستگاه کمک می‎کند تا نتایج سریع‎تر اعلام و به صورت قابل اعتمادتری به مردم اعلام شود.

وی بیان کرد: تعرفه ای که در سطح شعب اخذ رأی مصرف شده بیانگر آن است که بیش از 60 درصد مردم گلستان در انتخابات 1400 مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مراوه تپه» بیشترین میزان مشارکت در انتخابات 1400 را به خود اختصاص داد

«مراوه تپه» بیشترین میزان مشارکت در انتخابات 1400 را به خود اختصاص داد