مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-20اقتصادي

اتمام عملیات مرمت در تکیه معاون الملک کرمانشاه


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از اتمام عملیات مرمت و آسیب شناسی بخش هایی از تکیه معاون الملک خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از اتمام عملیات مرمت و آسیب شناسی بخش هایی از تکیه معاون الملک خبر داد.

کیومرث اعظمی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به ارزشمندی بنای تاریخی تکیه معاون الملک، اظهارکرد: باتوجه به اهمیت این بنای تاریخی، هرساله اعتباراتی را برای مرمت، آسیب شناسی و رطوبت زدایی آن اختصاص پیدا می کند.

وی تصریح کرد: براین اساس، سال گذشته حدود دو میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و آسیب شناسی بخش هایی از تکیه معاون الملک اختصاص پیدا کرد.

معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه عملیات مرمت و آسیب شناسی بخش هایی از این بنا از حدود دو ماه پیش آغاز شده، گفت: با اعتبار اختصاص یافته، علاوه بر مرمت بخشی از دیوارها، دفع رطوبت از پنجره های چوبی و دیوارها و کاشی های آسیب دیده انجام شد.

همچنین در بحث تاسیسات روشنایی و حفاظتی نیز اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه در خصوص آخرین روند اقدامات انجام شده برای دفع رطوبت از تکیه معاون الملک هم گفت: سال گذشته فاز مطالعاتی طرح نجات بخشی تکیه معاون الملک از نفوذ آبهای زیرزمینی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات مرمت در تکیه معاون الملک کرمانشاه

اتمام عملیات مرمت در تکیه معاون الملک کرمانشاه