مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-20بين الملل

دومین مجوز فعالیت گردشگری در حوزه سلامت صادر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به صدور دومین مجوز فعالیت گردشگری در حوزه سلامت در زنجان گفت: گردشگران کشورهای عمان، - امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر استان زنجان به دنبال جذب گردشگران داخلی و خارجی در حوزه سلامت است و در این راستا دومین مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در شهرستان زنجان صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران کشورهای همسایه برای توسعه این نوع گردشگری اظهار کرد: گردشگران کشورهای عمان، افغانستان، عراق، آذربایجان، سوریه، لبنان و ….

از بازارهای هدف کشور در حوزه گردشگری سلامت هستند که با سرمایه گذاری در این کشورها می توان زمینه ورود توریست سلامت را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی در صنعت گردشگری کم هزینه و آسان است، بیان کرد: ارزان بودن قیمت تمام شده درمان برای گردشگران و کیفیت بالای تجهیزات پزشکی و وجود پزشکان حاذق در این استان، می تواند در جذب بیماران خارجی به سمت مراکز درمانی زنجان مؤثر باشد.

ارجمند ادامه داد: توجه به شرایط اقتصادی، تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری جایگزین مناسبی برای درآمدهای نفتی است و استان زنجان از نظر پزشکی و تجهیزات بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مجوز فعالیت گردشگری در حوزه سلامت صادر شد

دومین مجوز فعالیت گردشگری در حوزه سلامت صادر شد