مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-20اقتصادي

رشد 12 درصدی خرید کتاب در طرح بهارانه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: 5 هزار و 14 نسخه کتاب به ارزش بیش از 2 هزار و 220 میلیون ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح بهارانهٔ کتاب امسال از کتاب فروشی های استان قزوین خریداری شد که نسبت به طرح زمستانه کتاب حدود 12 درصد رشد را نشان می دهد.

- محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: 5 هزار و 14 نسخه کتاب به ارزش بیش از 2 هزار و 220 میلیون ریال از سوی شهروندان قزوینی در قالب طرح بهارانهٔ کتاب امسال از کتاب فروشی ها خریداری شد که نسبت به طرح زمستانهٔ کتاب حدود 12 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: 11 کتابفروشی از استان قزوین، در بهارانهٔ کتاب 1400 فعالیت داشتند که بابت فروش خود 420  میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به جزییات طرح بهارانهٔ فروش کتاب در سال جاری اشاره کرده و اظهار کرد: 9 کتابفروشی در مرکز استان و 2 کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم در طرح های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

اسماعیلی عنوان کرد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانهٔ کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی خرید کتاب در طرح بهارانه

رشد 12 درصدی خرید کتاب در طرح بهارانه