مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-20سياسي

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از مقام ارشد دفتر رهبر انقلاب


جناب آقای حقانیان! غیر از آسیبی که ممکن است از قِبَل این دست اقدامات به دفتر رهبر معظم انقلاب وارد شود و آن را در مظان سوءتفاهم ها قرار دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خبرگزاری تسنیم در واکنش به متن منتشر شده از سوی وحید حقانیان از مسوولان ارشد دفتر مقام معظم رهبری درباره انتخابات نوشت: آقای حقانیان! شایسته است ضمن ترک این رویه خسارت بار هرچه سریعتر درباره این شبهه افکنی ها روشنگری کرده و از ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر ایشان صیانت فرمایید.

ساعاتی پس از انتشار نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری 1400، متنی با عنوان بیانیه دکتر سید وحید حقانیان از مسوولان نهاد رهبری در بعضی رسانه های یک جریان سیاسی خاص در کشور منتشر و موجب تعجب صاحب نظران و تحلیل گران و دلسوزان جبهه انقلاب شد.

جناب آقای وحید حقانیان در این متن خود که انتساب عنوان بیانیه به آن توسط این رسانه ها نیز فی نفسه عجیب و معنادار بود، تحلیلی راجع به انتخابات ریاست جمهوری و رفتار نامزدها مطرح تقریر کرده بود که صرف نظر از پرداختن به جزییات این تحلیل و صحیح و غیرصحیح بودن آن، درباره کلیات این اقدام آقای حقانیان می توان نکات ذیل را مطرح کرد: 1- برادر عزیز، جناب آقای حقانیان! جنابعالی عضوی از دفتر رهبر معظم انقلاب هستید و همچنانکه بیش از ما واقفید، شأن این دفتر به واسطه ی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از مقام ارشد دفتر رهبر انقلاب

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از مقام ارشد دفتر رهبر انقلاب