مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:202021-06-20سياسي

رای 84 درصدی مردم استان کرمان به رییس جمهور منتخب


مردم استان کرمان بالاترین رای را به آقای رییسی دادند که معادل 84 درصد آراء استان بود و می توان با این عملکرد توجه دولت مرکزی را به کرمان جذب و رفع برخی از نامتوازنی ها و عقب ماندگی ها که در برخی نقاط استان است را از این فرصت مطالبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر علی زینی وند شامگاه 30 خردادماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان اظهار کرد: از مردم استان کرمان که به حق و در شان این استان و نام پرآوازه شهید سلیمانی حماسه بزرگی را در انتخابات 28 خرداد رقم زدند و جزو استان های برتر در مشارکت بودند، قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سالم و بدون حاشیه ای در استان کرمان برگزار شد، افزود: به دلیل فضای همدلی که در بین مسئولان استان کرمان وجود داشت و در کنار فضای خاص استان، مشارکت مردم بیش از کشور بود و انتخابات کیفی، امن و شفاف و در شان جمهوری اسلامی و استان برگزار شد.

زینی وند تصریح کرد: دو میلیون و 197 هزار و 500 نفر واجد شرایط رای دادن در استان داشتیم که بیش از یک میلیون و 314 هزار نفر معادل 60 درصد رای دادند و مشارکت بسیار معناداری بود.

استاندار کرمان با تبریک به رییس جمهور منتخب کشورمان بیان کرد: فکر می کنم با انتخاب اقای رییسی به لحاظ اشراف و هم افزایی که می تواند ایجاد شود، شاهد دوره خوب مدیریتی با هم افزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای 84 درصدی مردم استان کرمان به رییس جمهور منتخب

رای 84 درصدی مردم استان کرمان به رییس جمهور منتخب