مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:202021-06-20سياسي

مالکی: رییسی دارای استراتژی مهمی در سیاست خارجی است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهم ترین اولویت دولت آینده در عرصه سیاست خارجی را توجه به کشورهای منطقه و همسایه خواند، - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهم ترین اولویت دولت آینده در عرصه سیاست خارجی را توجه به کشورهای منطقه و همسایه خواند، از آن جهت که این کشورها ظرفیت های بسیار مهمی در ابعاد تجاری، اقتصادی، سیاسی و امنیتی دارند.

فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای رییسی نگرش عمیق و تاثیرگذاری نسبت به عرصه سیاست خارجی دارند لذا قطعا دارای استراتژی مهمی در کلان سیاست خارجی کشورمان هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اولویت های دولت آینده در عرصه سیاست خارجی توجه ویژه به کشورهای همسایه و منطقه است به این دلیل که جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های بسیار مهم تجاری، اقتصادی، سیاسی و امنیتی است که همین وضعیت در کشورهای همسایه و منطقه وجود دارد.

خوشبختانه قوی ترین کشورهای منطقه از لحاظ سیاسی و اقتصادی در حوزه دایره فعالیت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، یعنی علاوه بر کشورهایی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه و برخی کشورهای عربی، کشورهای قدرتمندی همچون چین و روسیه ظرفیت های قابل توجهی دارند که باید نسبت به آن نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: رییسی دارای استراتژی مهمی در سیاست خارجی است

مالکی: رییسی دارای استراتژی مهمی در سیاست خارجی است