مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 23:352021-06-20اقتصادي

اهدای جهیزیه به 510 نوعروس نیازمند اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 510 سری جهیزیه در طول سال جاری به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد تا بی دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، حسین دشتی با اشاره به اینکه 400 سری جهیزیه به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است، اظهار کرد: در مجموع 510 سری جهیزیه از ابتدای سال جاری تا کنون به نوعروسان نیازمند اهدا شد تا راهی خانه بخت شوند.

وی افزود: بیش از هفت میلیارد و 650 میلیون تومان برای تهیه جهیزیه ها هزینه پرداخت شده و جهیزیه های اهدایی به منظور حمایت از کالای ایرانی از تولید داخل تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل هزینه هر جهیزیه را حدود 15میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: این کالاها برای مددجویان برگزار می شود.

دشتی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم کمیته امداد ترویج ازدواج آسان است، تاکید کرد: ساده زیستی موجب تقویت بنیه خانواده ها می شود.

ک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همیاری خیران تلاش داریم تا هیچ نوعروس نیازمندی پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نماند.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به 510 نوعروس نیازمند اردبیلی

اهدای جهیزیه به 510 نوعروس نیازمند اردبیلی