مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 22:452021-06-20بين الملل

روسیه: هدف از تحریم استریم 2 فروش گاز به اروپا است


ئونید سلوتسکی رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه اعلام کرد که تحریم های آمریکا در مورد خط لوله گاز نورد استریم 2 نمونه ای از رقابت ناسالم برای پیشبرد (فروش) گاز خود به اروپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سلوتسکی روز یکشنبه به ریانووستی گفتک تحریم های آمریکا در مورد طرح خط لوله گاز نورد استریم 2 نمونه ای از رقابت ناسالم آمریکا در بازار گاز اروپایی برای فروش گاز فشرده خود است.

وی افزود: نباید تصور واهی داشت که فضای سازنده اجلاس ژنو (دیدار سران روسیه و آمریکا) در یک لحظه، سیاست های واشنگتن در این عرصه را تغییر می دهد.

رییسان جمهوری آمریکا و روسیه چهارشنبه گذشته یک نشست مهم در ژنو برگزار کردند و در آنجا درباره امنیت سایبری، کنترل تسلیحات، درگیری های منطقه ای و سایر موارد گفتگو کردند.

رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه خاطرنشان کرد که سخن گفتن در مورد اینکه آمریکا چه تحریم های جدیدی را در مورد خط لوله گاز نورد استریم 2 وضع می کند و روسیه چه پاسخی می دهد، زودهنگام است.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفت: ایالات متحده به اعمال تحریم علیه شرکت های روسی درگیر در پروژه خط لوله نورد استریم 2 ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: هدف از تحریم استریم 2 فروش گاز به اروپا است

روسیه: هدف از تحریم استریم 2 فروش گاز به اروپا است