مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 22:052021-06-20سياسي

ارائه گزارش انتخابات به هیات دولت توسط وزیر کشور


وزیر کشور در جلسه روز یکشنبه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 به هیات وزیران ارایه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، وزیر کشور در گزارش خود با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی در 6 حوزه انتخابیه و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در کشور، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی از احتمال مواجه شدن با موج جدیدی از بیماری در سراسر کشور، با تدوین دستورالعمل های ویژه و نظارت بر اجرای دقیق آن در تبلیغات نامزد ها و روز انتخابات، خوشبختانه با مراعات پروتکل های بهداشتی، این انتخابات در سلامت کامل برای رأی دهندگان برگزار شد.

به گفته وزیر کشور، در طول برگزاری انتخابات 1400، خوشبختانه شاهد هیچ مشکل امنیتی در کشور نبودیم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

روحانی با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات اعم از اجرایی، نظارتی و دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با تأمین و تضمین سلامت رأی دهندگان و امنیت برگزاری انتخابات را افتخارآمیز خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش انتخابات به هیات دولت توسط وزیر کشور

ارائه گزارش انتخابات به هیات دولت توسط وزیر کشور