مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-20سياسي

برگزاری چهاردهمین جشن بزرگ زیرسایه خورشید در دارالعباده


مسئول کانون جوانان رضوی یزد از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در 44 نقطه استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت، چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با ظرفیت محدود در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد امروز در جمع برخی از خبرنگاران استان با اشاره به تبیین برنامه های کانون جوانان رضوی در دارالعباده، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس به صورت پخش تلویزیونی برگزار شد و امسال نیز با توجه به مجوزهای ستاد کرونا این مهم در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزاده سیدجعفرمحمد(ع)  یزد برگزار می شود.

مسئول کانون جوانان رضوی یزد در ادامه با بیان این که جشن امسال زیر سایه خورشید در یزد همانند پارسال از طریق شبکه استانی سیمای یزد مستقیم پخش می شود، گفت: این جشنواره به طور همزمان در سراسر کشور و در شهرها و روستاهای مختلف برگزار می شود.

مهدوی نژاد برگزاری این جشنواره در برخی از کشورهای اروپایی را از دیگر ویژگی های این مهم دانست و تصریح کرد: برگزاری این رویداد باعث ایجاد فضایی خاص در برخی کشورهای اروپایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهاردهمین جشن بزرگ زیرسایه خورشید در دارالعباده

برگزاری چهاردهمین جشن بزرگ زیرسایه خورشید در دارالعباده