مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-20ورزشي

تکیه بر باد به سبک دوومیدانی/ امید فدراسیون دست به عصا در توکیو!


وضعیت مصدومیت احسان حدادی باعث شده تا حتی مسئولان ورزشی نیز شانسی برای مدال آوری او در توکیو قایل نشوند و امیدهایشان به باد برود.

- تکیه بر باد به سبک دوومیدانی/ امید فدراسیون دست به عصا در توکیو! وضعیت مصدومیت احسان حدادی باعث شده تا حتی مسئولان ورزشی نیز شانسی برای مدال آوری او در توکیو قایل نشوند و امیدهایشان به باد برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصدومیت های متعدد احسان حدادی و در آخرین مورد مصدومیت دیسک کمر او تمام امیدهای کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی را برای مدال آوری دوباره او در بزرگترین رویداد ورزشی جهان، بر باد داد.

کمیسیون پزشکی پس از بررسی وضعیت مصدومیت حدادی امکان پرتاب های بلند را برای این ورزشکار کم دانسته اما اعلام کرده که می تواند با فیزیوتراپی کار خود را ادامه دهد و در المپیک شرکت کند.

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: پزشکان پس از معاینه احسان گفتند که دیسک کمرش نیاز به عمل دارد اما اگر اینکار را انجام بدهیم به المپیک نمی رسد.

بنابراین پیشنهاد دادند که با فیزیوتراپی و تمرینات و فشار کمتر در المپیک شرکت و تلاش خود را بکند، اما باید مواظب خودش باشد.

بعد از المپیک هم معاینه می شود و اگر نیاز به عمل داشته باشد، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر باد به سبک دوومیدانی/ امید فدراسیون دست به عصا در توکیو!

تکیه بر باد به سبک دوومیدانی/ امید فدراسیون دست به عصا در توکیو!