مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-20ورزشي

دلسوختگان قم در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم تنها یک گام دیگر تا صعود به مسابقات فصل 1400 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم دلسوختگان اهل بیت قم سه سال قبل با حضور در مسابقات لیگ منطقه ای فوتسال باشگاه های کشور درخشش در این بازی ها که با مقام قهرمانی این تیم نیز همراه بود مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرد و امسال سومین دوره متوالی است که در لیگ دسته دوم حاضر شده است.

نماینده فوتسال قم در نخستین حضور خود در لیگ دسته دوم فوتسال ایران با هدایت جعفر منیعات بازیکن اسبق تیم مطرح ارم کیش در آخرین مرحله فرصت صعود به دسته بالاتر را از دست داد و در دوره دوم حضور در این سطح از رقابت ها نیز با سرمربیگری سیدعلی اصغر احمدی یک بار دیگر به مرحله نهایی رسید و باز هم از صعود به لیگ دسته اول باز ماند.

این تیم در مسابقات فصل 1400 لیگ دسته دوم فوتسال ایران به سرمربیگری یکی دیگر از چهره های شاخص فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی به میدان رقابت با حریفان آمده، تیمی که از مرحله مقدماتی در یک گروه 6 تیمی توانست با 20 امتیاز مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورد.

دیدارهای مرحله نهایی بین 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی، یک مرحله خود را پشت سر گذاشته و تنها سه بازی دیگر از دور برگشت مرحله پایانی باقی مانده و نماینده فوتسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوختگان قم در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران

دلسوختگان قم در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران