مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-20ورزشي

پوکر قهرمانی در سوپرجام برای پرسپولیس


گره بازی را عیسی آل کثیر باز کرد.

مهاجمی که بعد از یک محرومیت شش ماهه که می توانست فوتبال او را به شدت تحت تاثیر قرار دهد با حفظ ریتم خود توانست به ترکیب پرسپولیس برگردد - عصرایران؛ احسان محمدی- یک فرار از عیسی آل کثیر، از پیش رو برداشتن محمدرضا خانزاده به سبک تقابل مشهور لیونل مسی-بواتنگ و یک ضربه بغل پا برای فتح سوپرجام توسط قرمزهای پایتخت کافی بود.

بعد از وقفه ای طولانی به واسطه حضور تیم ملی ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی، هواداران تیم های باشگاهی به استقبال بازی تیم های محبوب شان می روند.

پرسپولیس در مسابقه سوپرجام که با تاخیری چندماهه برگزار شد(امری که اعتراض برخی از هواداران استقلال را به همراه داشت) روبروی تراکتور قرار گرفت که چند ساعت قبل از این مسابقه از جدایی قطعی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی خبر داد.

پیش از آن ها نیز احسان حاج صفی از این تیم جدا شده بود تا تیمی که زمانی به داشتن همزمان سه کاپیتان تیم ملی شهرت داشت حالا هر سه را از دست بدهد تا آرام آرام نشانه هایی از روزهای دشوارتر این تیم آشکار شود.

بدهی های تراکتور چنان زیاد شده است که هواداران این تیم به شدت نگران آینده آن هستند.

در نیمه اول این مسابقه گرچه پرسپولیس کوشید با حرکات ترکیبی و سرعت دادن به بازی به سمت دروازه تراکتور یورش ببرد اما دفاع چند لایه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوکر قهرمانی در سوپرجام برای پرسپولیس

پوکر قهرمانی در سوپرجام برای پرسپولیس