مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:102021-06-20پزشكي

لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا


درپی گسترش شیوع ویروس کرونا در روسیه و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توقف پروازهای ایرلاین های ایرانی به این کشور، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای مسافری در این مسیر خبر داد.

- درپی گسترش شیوع ویروس کرونا در روسیه و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توقف پروازهای ایرلاین های ایرانی به این کشور، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای مسافری در این مسیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش های منتشر شده وضعیت شیوع ویروس کرونا در روسیه رو به وخامت گذاشته است و نگرانی برای مردم در راستای شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است.

در همین راستا سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت طرح موضوع و اخذ تصمیمات فوری در مورد توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا، تاکید کرد.

در ادامه این مکاتبه آمده است: باتوجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری COVID-19 ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا

لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا