مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-20اقتصادي

شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است


یک عکاس پیشکسوت درباره ثبت حال و هوای این روزهای جامعه به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند، - یک عکاس پیشکسوت درباره ثبت حال و هوای این روزهای جامعه به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند، جامعه شاد نیست و نمی توان انتظار پویایی داشت.

شاید تمام این موارد را نتوان در یک عکس نشان داد، اما آمارها، اطلاعات و اخبار بیانگر این شرایط هستند.

محسن شاندیز، عکاس پیشکسوت خبری در گفت وگویی با ایسنا درباره تاثیر روزگار کرونا بر زندگی حرفه اش و همچنین مقایسه این ایام با بحران های دیگری همچون جنگ یا بلایای طبیعی، اظهار کرد: طبیعتا حال و هوای این روزها بر حرفه عکاسی نیز همانند بسیاری دیگر از حوزه ها تاثیرگذار بوده است.

رویدادهایی همانند جنگ و بلاهای طبیعی مقطعی هستند و در یک نقطه جغرافیایی کره زمین پیش می آیند و مردم همان منطقه هم درگیرش می شوند، اما کرونا پدیده ای جهانی است و روی تمام کشورها و تمام موضوعات تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: در این مدت بسیاری از مردم شغل هایشان را از دست دادند و بسیاری هم دچار مشکلات روانی شدند؛ البته تمام این تبعات در کشورهای جهان بنا به مدیریت ها متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است

شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است