مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-20سياسي

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در زنجان


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» خبر داد و گفت: این طرح برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این طرح نام نویسی کنند.

- حجت الاسلام موسی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ قرآن خوانی برنامه های بسیاری اجرایی می کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری سالانه مسابقات قرآن کریم بیان کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری مسابقات قرآن بالاست و هر سال به تعداد شرکت کنندگان افزوده می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح من قرآن را دوست دارم خبر داد و گفت: این طرح برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این طرح نام نویسی کنند.

موسوی با اشاره به اینکه طرح من قرآن را دوست دارم به آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز اختصاص دارد، ابراز کرد: این طرح با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی برگزار به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر و رسمی اراده می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: این طرح از اول تیرماه همزمان با ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در زنجان

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در زنجان