مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-20پزشكي

موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به 64 نفر رسید


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 64 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 295 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در حالی استان مازندران به پیشواز هفدمین ماه از شیوع ویروس کرونا می رود که نگرانی های کرونایی کماکان ادامه دارد.

بعد از چند روز گذشته که شاهد کاهش موارد ابتلا در استان بودیم طی 24 ساعت گذشته شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بودیم.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 56 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 75 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  215 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 50 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  80 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به 64 نفر رسید

موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به 64 نفر رسید