مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-20اقتصادي

اجرای طرح پرورش مرغ بومی خانگی در تعاونی های روستایی


مدیر کل دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی ها از اجرای طرح پرورش مرغ بومی خانگی در تعاونی های روستایی به ویژه تعاونی روستایی زنان تحت نظارت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی، محسن تواضع مدیر کل دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: در سال های اخیر تلاش های جهاد کشاورزی به منظور حفظ نژادهای بومی از طریق اصلاحات ژنتیکی، فناوری تولید جوجه های بومی و تخم مرغ های نطفه دار محلی کمک های شایانی به اشتغالزایی، بهبود اقتصاد و تامین بخشی از پروتیین مورد نیاز جامعه داشته است.

وی با بیان این مطلب که این امر سبب علاقمندی کارآفرینان زیادی به منظور پرورش جوجه و مرغ بومی شده و دسترسی به یک درآمدی قابل قبول را فراهم کرده است، افزود: در این میان شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (به ویژه اعضای شرکت تعاونی روستایی زنان) با دارا بودن امکانات و زیر ساخت های لازم جامعه هدف ما برای اجرای این طرح را تشکیل می دهند.

تواضع در ادامه تصریح کرد: در این راستا رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طرح پرورش مرغ بومی را در سطح شرکت تعاونی روستایی زنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پرورش مرغ بومی خانگی در تعاونی های روستایی

اجرای طرح پرورش مرغ بومی خانگی در تعاونی های روستایی