مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-20حوادث

توقیف خودرو حامل 450کیلوگرم گوشت قرمز در رودبار


فرمانده انتظامی رودبار از کشف 450 کیلوگرم گوشت قرمز فاقدمجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رودبار از کشف 450 کیلوگرم گوشت قرمز فاقدمجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقدمجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی از سوی پلیس شهرستان رودبار به صورت مستمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه ماموران ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه خودرو پژو 405 که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو 450 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه برابر دستور قضایی راننده 31 ساله به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شد، تصریح کرد:کارشناسان ارزش گوشت های کشف شده را 495 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ روشن قلب با بیان اینکه حمل اینگونه محموله ها باید با مجوز دامپزشکی و با خودروهای مخصوص حمل شوند از شهروندان خواست، در صورت برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودرو حامل 450کیلوگرم گوشت قرمز در رودبار

توقیف خودرو حامل 450کیلوگرم گوشت قرمز در رودبار